Mijn eerste reis - Reisverslagen van Theseus - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Theseus - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis

In mijn dagboek vertel ik alles over mijn reis naar Kreta, en natuurlijk weer terug. In mijn reis gebeuren veel dingen die niet de bedoeling waren. Veel mensen denken dat mijn verhaal zo is gegaan:

Ik ging naar Kreta om de Minotaurus te verslaan en had met mijn vader afgesproken als het was gelukt, als ik nog leefde, ik de zeilen wit zou maken. Ik won, en ging terug met de mooie vrouw Ariadne. Volgens het verhaal was ik echter een egoist en liet ik haar achter op het eiland Naxos. Toen vaarde ik terug naar Athene, alleen was ik vergeten de zeilen wit te maken dus dacht mijn vader dat ik dood was en sprong op de klippen. Toen ik aankwam was hij dood.

Echter liep het verhaal heel anders. Hoe het nou echt liep lezen jullie in mijn dagboek.

Recente Reisverslagen:

21 Januari 2019

Mijn reis naar Kreta- Theseus
Theseus

Hoi, ik ben Theseus en ik ben 1011 jaar oud. Toen ik nog jong was heb ik een reis naar Kreta gemaakt om een gevaarlijk monster te verslaan. Wil je lezen hoe dat ging? Lees dan nu mijn reis verslag! Succes!

Actief sinds 21 Jan. 2019
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 587

Voorgaande reizen:

21 Januari 1200 - 31 December 1200

Mijn eerste reis

Landen bezocht: